Lai gan labi zinu, ka pietiekami daudz sejas mazgājamā līdzekļa var iegūt, nospiežot pumpīti vienu reizi, bieži vien attopos ar post factum rokā, jo neesmu spējusi sevi atturēt to nospiest arī otru reizi.
Reklāmu ietekme, kurās košļenes, tiktaki, tviksi un citi nieki vienmēr redzami pāros? Laba daudz vajag? Singlisms?
6 komentāri:
Es savukārt domāju, kas pie velna notiek ar zobu pastu cenām? Pavisam jau saprātu pazaudējuši.
V.
Sacenšas ar zobārstu cenām.
Tā, ko es pērku, vienmēr bijusi dārga, tāpēc nav sanācis ievērot!
G.
Nothing personal, just marketing.
Piespiest cilvēku patērēt vairāk. Un kā redzams, tad arī tas darbojas :)
Agrāk pietika ar zobu tīrīšanu, tagad vajag tīrīt, diegot, skalot ar speciālu līdzekli un vēl Dirol pa virsu uzkost.
Agrāk pietika ar veļas pulveri, tagad vajag pulveri, OxyAction balinātāju un Lenor mīkstinātāju.
SG.
Reklāma uz mani praktiski neiedarbojas.
TV neskatos jau kādu desmitgadi.
Web pārlūkiem stāv advancēti add-blockeri, kas reāli aizvāc 95% reklāmu. Paliek tikai nu tās, kas ir reāli iebūvētas pašos video u.t.t.
Uz ielām dzīvajā reklāmu ignorēju "automātiski".
ps. Diegot vajag obligāti. Ar zobu birsti tur visādus tur ēdienu pārpalikumus iespējamos no zobu spraugām ārā nedabūsi.
V.
ps. Es jau diegoju, bet doma bija skaidra.
Ar to reklāmu ignorēšanu nav tik vienkārši. Lai arī tu to ignorē, tu to redzi. Un eksperimentāli ir pierādīts, ka cilvēks no divām nezinām lietām vajadzības gadījumā izvēlēsies to, kuru būs kaut kur redzējis. Kā teiktu Šlesers - "Cieti!"
SG.
Ierakstīt komentāru