2008-02-17

Tricky business.

  • Beidzot noskatījos Brokeback mountain. Nevarētu teikt, ka biju baigajā sajūsmā, jo uz beigām jau sāka tā filma garlaikot, bet nu labi, lai tā būtu. Varu ievilkt ķeksīti. Vienīgais, tur bija stilīgs teiciens: "Fast or slow, I like the direction you're going."
  • Sanāca tā vakar vakarā pačekot kaut kādu bijušo klasesbiedru, pāris reižu redzētu un vēl visādu cilvēku galerijas iekš draudziņiem. Dīvaini, bet vakar es pat laikam nejutos nožēlojami, ka sēžu sestdienas vakarā mājās (kā parasti), jo tā vide, tā vide. Grrr, brrrr, es tur negribētu atgriezties, būt. Jo tas viss tur likās kā tāds pritons. Fuj. Protams, bieži vien uzduros tādām pārtiju bildēm, pēc kuru apskatīšanās man dažreiz gribas izlekt pa logu, bet es lieku cerības uz satriecošu 40 gadnieces dzīvi.
  • Un vienu darbiņu, kas prasa apmēram stundu, es atlieku jau trešo dienu. How dumb is that?
  • Kamēr es iemācīšos rakstīt tā, kā īstiem emuāristiem pienākas, paies laiciņš. Nekas.
  • + lai ienāktu manā istabā, atkal ir vajadzīgs alpīnisma ekipējums. Bet man ir slinkums.

Nav komentāru: