2008-04-14

Protege moi.

Man prieks, ka Hansabanka pirms kāda laiciņa saprata, ka arī >18 gadus veciem jauniešiem patīk iepirkt visu ko internetā, un izlaida jaunu OPEN Visa karti iepriekšējās VElectron vietā. Līdz ar to arī tādi kā es, kam vēl līdz astoņpadsmit kāds pusgadiņš jāpaciešas, varu šopot netā. Protams, tas tīri strauji samazina naudiņas apmērus manā kontā, bet, ja es visu pirktu veikalā, tas sanāktu dārgāk, turklāt es nevaru atturēties (varbūt tieši tāpēc agrāk nedeva VISA kartes par brīvu, jo viņi jau zināja, ka tas var novest pie daudz, daudz bankrotiem?). Piemēram, es sev atklāju www.strawberrynet.com Un šodien man pienāca zīmīte, ka varu ierasties pastā pēc savām mantiņām, šajā gadījumā šampūna un matu maskas. Visvairāk es gaidīju matu masku, jo piparmētru. Atverot to vaļā, manās nāsīs iešņācās piparmētru smarža. Ne gluži tāda, kā es biju gaidījusi, nu, kā košļenēm un tējai, bet drīzāk tāda kā pēdu krēmiem. Man jau patīk tā smarža, bet nu būs tīri dīvaini, ja kāds pateiks: "Your hair smells like feet!" Un tad man uzreiz ir jāatceras tā Mean Girls epizode, kur Lindsija Lohana iedevā Bee Queen sejas krēmu, kurš patiesībā bija kāju losjons, un viņas draugs teica, sašķobot seju nedaudz jokainā sejas izteiksmē: "You smell like...peppermint.." Bet tas tā. Un vēl šodien iTunes man met pretī visādas foršas dziesmas, tikai man viņas negribas klausīties, gribas kaut ko citu, nezinu pati, ko, tāpēc es jāju forward pogu diezgan daudz. Bet šodienai piestāv Rufus Wainwright - Hallelujah un RHCP - Snow. Un vēl man Laura pastāsīja par viņu superīgo angļu valodas skolotājas aizvietotāju. Viņš ir no Brazīlijas, te kaut kāds brīvprātīgais or smth. Nu un jams esot stāstījis atšķirību starp American English un British English (protams, amīši saka, ka nav tādas American English, bet gan vienkārši American, bet tas tā), par piemēru ņemot vārdu neighbor (American), neighbour (British). Viss jau būtu jauki, bet uz tāfeles parādījās šādi vārdi: "neibor", "neibour". Foršiforši, jāsaka. Un teiciens "bet tas tā" baigi atsit "Latviešu mīlestību" (tur gan, šķiet, bija "nu tas tā", bet nekas).

1 komentārs:

Anonīms teica...

Piparmētrīgi. ;)