2008-04-16

I like dirt.

Nu es(m)u, es(m)u es jancīgs cilvēks. Ar savu kara grāmatu apsēstību, dīvainām sejas izteiksmēm, parodēšanu un visu ko citu. Vienu brīdi manā galvā aktīvi rosījās doma par to, kā būtu pārgriezt aci ar žileti (nu, kā no Salvadora Dali filmas). Un es vienkārši nespēju tai domai pretoties, visu laiku es pilnīgi jutu, kā žiletes asmens iet caur acs slāņiem. Taču tagad man ir cita doma. Man bieži sāp mugura vienā punktā. un tad man visu laiku ir ideja, kā varētu šīs sāpes apturēt. Vienkārši paņemt naglu un āmuru un iedzīt to naglu tajā vietā. Nezinu, kāpēc, bet man liekas, ka tad nesāpētu. Neloģiski, protams, jo sāpēm taču būtu jābūt ārprātīgām - iedzīt naglu ribā! Bet nu tad tās būtu citādas sāpes, nevis parastās, neciešamās. Tā, lūk. Diez kāda būs mana nākamā gaišā ideja?

Nav komentāru: