2008-06-28

15 00 people scream, they were all begging for your dream.

Šodien es nopirku savu pirmo e-book'u. Nē, tā pat nebija grāmata "How to lose 50 pounds by doing nothing" vai arī "How to create your own SPA at home" vai tādā garā. Es nopirku Gossip Girl pirmo grāmatu. Tas man izmaksāja piecus dolārus iekš ebooks.com, salīdzinot ar to, ka taustāma grāmata maksā ap 7Ls. Protams, man jau labāk patiktu grāmata grāmatas formātā, tāpat kā man patīk mūzika CD formātā, bet tas jau nenozīmē, ka es mūziku klausos, liekot tikai ripuļus diskdzinī, tātad arī grāmatas es varu lasīt datora ekrānā (droši vien). Tā kā es esmu superīga, lejupielādējot grāmatu, uzmetās errors, ka mans Adobe Reader's nav aktivizēts, līdz ar to neko nevar atvērt. Man jau sākās panikas lēkme, a la "stulbie muļķi, piekrāpuši mani, es gribu savu grāmatiņu, bļāāāviensastoņideviņi un citi lamuvārdi", bet talkā nāca google.com, un, ierakstot frāzi "how to activate adobe", es drīz vien tiku pie savas lasāmvielas. Tā ka šovakar, visticamāk, tik ātri gulēt neaiziešu!

Nav komentāru: