2008-06-12

Without you I'm nothing.

Ja pazūd elektrība, dzīve apstājas.
  1. Es šodien biju izdomājusi, ka varētu taču izmēģināt kādu matu masku no tautas receptēm. Neko ļaunu nedomādama, iesmērēju matos olas dzeltenumu un olīveļļu. Nogaidīju 20 minūtes un devos mazgāties. Iesāku skalot matus, un pēkšņi vannasistabā pazuda gaisma. Nodomāju, ka spuldzīte izdegusi, bet pēc 10 sekundēm pazuda siltais ūdens. Tā kā ledaini aukstais ūdens mani īpaši nevilināja, nācās vien kāpt no dušas ārā ar puseļļainiem un pusolainiem matiem. Visu dienu nostaigāju, smaržodama pēc biskvīta, un matiem, kuri izskatījās kā 2 nedēļas nemazgāti.
  2. Tā kā man bija jādodas uz braukšanu, nolēmu izžāvēt matus ar fēnu. Laba ideja, vai ne? Pēc 2 sekundēm atskārtu, ka nav taču elektrības, līdz ar to fēnam ir no no.
  3. No fēnošanas nekas nesanāca, tāpēc izdomāju paskatīties televizoru. Nogāju lejā, paņēmu pulti, slēdzu iekšā, bet nekas neslēdzās. Ā, elektrības nav, pareizi!
  4. Arī paklejot pa internetu man neizdevās, jo tas bija atslēdzies, un datora baterija lēnām vilka uz galu.
  5. Gribēju apēst saldējumu, bet atcerējos, ka mamma teica, ka saldētavu vērt vaļā nedrīkst, ja nav elektrības, citādi viss izkusīšot. Labi, iztikšu bez saldējuma.
  6. Atnācu mājās no braukšanas un domāju paklausīties mūziku, bet, ja jūs to vēl nezinājāt - arī mūzikas centra darbībai ir nepieciešama elektrība.
  7. Tad es pa logu paskatījos, kā Latvenergo onkuļi nežēlīgi apzāģē pie mājas augošo kļavu, jo, redz, viņi izdomāja, ka elektrības stabiem, kurus nezin kāpēc viņi ir izdomājuši nomainīt, lai gan tie varētu stāvēt vēl simts gadus, ir jāatrodas citā vietā. Bitchees.
Bet ir arī pozitīvais aspekts - es atkal liku puzli šodien. Un esmu apņēmības pilna salikt viņu tuvākajā laikā. I can do it!

Nav komentāru: