2008-07-19

Where's the boat?

Esmu atpakaļ no šīs vasaras pozitīvākā festivāla (man arī vienīgā festivāla), un, jāsaka, bija visnotaļ interesanti.
  1. Braucu es, lai dzirdētu dzīvajā Travis, bet tieši to laiku pavadīju telšu pilsētiņā (kur es nemaz nedrīkstēju atrasties, jo man nebija aproces), malkojot sarkanvīnu - bet kaut kā nepavisam nepārdzīvoju par šo faktu;
  2. nedaudz pārsteidza tas, ka alus teltis bija uz katra stūra;
  3. no grupām dzirdēju Astro'n'out, I'm from Barcelona un Manic Street Preachers - tas nekas, ka no pēdējo 2 grupu repertuāra es zināju pa vienai dziesmai;
  4. jancīgi likās tas, ka, izņemot mūsu četrinieku, es redzēju tikai 1 pazīstamu cilvēku - nu labi, es jau nekur neeju, bet vienalga;
  5. galīgi forša bija mūsu nakts saruna ar Egonu Reiteru, kurš gan bija manāmi iereibis, bet nu tā forši. Jautājām viņam par to, vai Uldītis (Rudaks) lasīšot kaut ko no Rokupācijas, uz ko viņš atbildēja, ka šauboties, jo redzējis viņu pulksten septiņos vakarā labā kondīcijā, un ka viņš visticamāk neko nevarēs palasīt (par to gan nesanāca pārliecināties);
  6. Žigatu-Pigatu apgrābstīt gan man nesanāca :D;
  7. vēl es gribēju pārkāpt savu lēmumu vairs nedurties pie Henija un tomēr to izdarīt, bet bija pārāk liela tumsa;
  8. jā, dabūju arī šādu tādu free stuff: Zanussi pildspalvu, kaut kādu sērkociņkastīti, Zanussi krūzīti (jo atbildējām pareizi uz jautājumiem), Nokia atslēgu piekariņu (jo prasījām, vai nav kādas dodamas mantiņas), kaut kādu dabas aizsardzības biedrības atstarotāju;
  9. bet laikam pati galvenā manta, ko es dabūju, ir I'm from Barcelona gumijas laiva, ar kuru grupas solists devās stage diving'ā. Man gan par šo ir baigais kauns, jo tā laiva jau īstenībā nebija domāta ņemšanai - tā vienkārši tur stāvēja, neviens viņu neņēma, tāpēc es izdomāju savākt (lai gan parasti es neko tādu nedaru) šo mantu (protams, es nezināju, ka viņu nedrīkst ņemt). Pēc tam man zvanīja māsa, kas teica, ka laiva tiek meklēta, lai es kaut kur šo atstājot. Tā kā biju jau paspējusi izpūst gaisu no šīs gumijas ierīcītes, vienkārši noliku to pļaviņā un gāju tālāk. Pēc minūtēm 50 gājām garām tai vietai vēlreiz, bet laiva tur stāvēja kā stāvējusi - tā nu es ņēmu padusē šo brīnumu un stiepu uz mašīnu. Tā kā nākamā nedēļa ir jūras nedēļa, šī būs ļoti noderīga manta;
  10. bet, kopumā ņemot, festivāls tīri foršs, tikai es neesmu tādiem piemērota, jo man nepatīk masas, nepatīk bezkomforts, negaršo Cēsu alus, un mūziku es varu klausīties arī savā iPodā, klātienes efekts mani kaut kā īpaši neiejūsmina vairs.
Es priecājos, ka esmu mājās - varu atkal savas suņa dienas vadīt pie datora, lasīt žurnālus, laiskoties un nekur neiet! Bet pati galvenā šodienas ziņa, ko izlasīju avīzē - kāds jelgavnieks šogad lika eksāmenus astoņos priekšmetos un septiņos no tiem saņēma A līmeni. Ou mai gād!

1 komentārs:

Dac' teica...

feini tev gājis tā (:
man gan 'varbūt nav ar ko tā īsti salīdzināt, jo mana festivālu pieredze aprobežojas ar vienu Baltic Beach Party apmeklējumu :D
un par to laivu ir riktīgs STILS! (;