2008-08-26

Agaetis byrjun.

Laura man šodien lika noskatīties multeni "Daria", jo viņai likās, ka meitene "galvenajā lomā" ir līdzīga man. Pat mana šobrīdējā īmo pačka ir tuvu viņas matiem. Vispār nenormāli forši skatīties kaut ko datorā, kad ir tāda sajūta, ka es skatos spogulī. Nevis vizuālo līdzību dēļ (svārkus es nevalkāju un milzīgu briļļu, kā arī kerzu man nav,), bet gan rakstura un izdarību dēļ. Šķiet, multenes ievadiņš diezgan perfekti attēlo mani, haha. Bļāāviens, how cool is that, ka es varu teikt, ka par mani ir uzzīmēta animācijas filma, kurai ir piecas sezonas! Un tas nekas, ka tā radās 1997.g. - tas nozīmē, ka kāds jau zināja, ka es izaugšu tāda!

1 komentārs:

Anonīms teica...

es tak teicu,ka tas būs kā skatīties spogulī hehe
jo sevišķi tā frāze par to, kāpēc gan viņa devās ārā no mājām, tur taču ir daudz labāk, drošāk, nekas nenotiek un ir mierīgi. SO TRUE!
bet visp es ar gribu savu multeni/ seriālu- man nav nekā :/
/laur