2008-08-09

This so goes into my blog!

Nesaprotu, kāpēc es sešpadsmit gadus izvairījos no aukstās zupas, domādama, ka tā nav ieēdama. Paldies tiem labajiem cilvēkiem, kas mani pagājušajā vasarā piespieda to pagaršot. Un šorīt man bija īsts aukstās zupas craving's - tāpēc pašlaik manā kuņģī skalojas daudz, daudz zupas. Un es pateikšu, kas vēl ir pa stilīgo - spēlēt (vai skatīties, kā citi spēlē) Katanas ieceļotājus četros no rīta, fonā skanot Dziesmu svētku gala koncertam, un, izdzirdot Latvijas himnu, piecelties kājās un nostāvēt visu himnas laiku, virinot muti līdzi. JĀ, šādiem pasākumiem!

2 komentāri:

Dac' teica...

Par auksto zupu man tieši tāpat un Katanas ieceļotāji vienkārši ROCKS!

Un Dažreiz, kad es lasu tavu blogu, man liekas, ka es viņu būtu sarakstījusi.Un, lai gan īstenībā es jau tevi nemaz nepazīstu, tu man liecies tāds paralēlais "es" ;DD

Un es tikko izlasīju, cik stulbi tas izklausās, bet nu ar to es gribēju pateikt, ka tu esi forša (;

Guna teica...

Vareni, vareni! Paldies (: