2008-08-07

Uz saules katorgu!

Laura sasniedza interneta robežu, kad sāka sūtīt man linkus ar korgiju mazuļu video, es - kad iekš youtube meklēju, kā uztaisīt matu maskas no ēdamām lietām. Žēl tikai, ka man uz ekrāna tajā brīdī neparādījās uzraksts - tu esi sasniedzis/sasniegusi interneta robežu, tev te vairs nav ko meklēt.

3 komentāri:

Anonīms teica...

a varbūt tie paziņojumu : "congratulations, you are the 6666th visitor of this site; please call and become a citizen of USA" īstenībā ir slēptie paziņojumi par interneta robežas sasniegšanu?
Pieņemot tā, kļūst skaidrs, ka interneta robeža ir sasniegta sen, sen, sen. Viss jaunais, kas atklāts ir tikai jau nedaudz piemirstais vecais. Nu īstenībā man nav ne jausmas, ko es vēlos pateikt, bet šis aizņem vairāk vietas kā vienkāršs uzraksts "bārnijskatiens" vai "<><>" (:

/laura (es sāku apsvērt domu,ak man vajag blogu, lai man nebūtu vnm jāparakstās. Es varētu publicēt visādus humpja atradumus un stulbās grāmatiņas ierakstus hehe

Anonīms teica...

btw jūtu, ka dakša superhits ir cieņā :D
Mūsu biznesa plāna rezultātā vienmēr vajadzētu skanēt daksim, ne?
un vēl pieaicināt viņu kā darbinieku! 2ql4sql

Guna teica...

Nēnēnēnē, es neatbalstīšu tavu teoriju par 6666th visitor'u, jo es gribu, lai tieši tas mirklis būtu bijusi interneta robežas sasniegšana!
Jā, tev vajaga blogu, yoyoyo!
Un kāds biznesa plāns, koa, kas, kā? Āāāā, sporta zāle, ja?