2008-09-17

"Es jau neesmu nekāds blogeris!"

Piezīme sev: ikreiz, kad kāds cilvēks stāsta par kādu ūberpārtiju, kurš ir apmeklēts sestdienas vakarā, kamēr tu esi sēdējusi pie datora, izmisīgi spaidot draugiem.lv visas pogas, un tev virsū mācas tā sajūta, ka tu esi vienkārši "nūģe bez reālas dzīves", mēģini atcerēties to, ko pie sevis nodomā gandrīz pēc katra pasākumiņa, ko tomēr saņemies apmeklēt, tas ir, "tas nav priekš manis, man nepatīk nekur iet, man vienmēr nāk miegs un es gribu mājās", un atgādini sev, ka tev taču patiesībā sasodīti patīk dzīve mājās un ka tu varētu uzstādīt Ginesa rekordu par neiziešanu no mājām gadiem ilgi. Nē, nu, vakardiena jau bija tīri forša, bet man tomēr patīk iet gulēt agri un no rīta pamosties savā gultā zem segas, nevis uz grīdas un guļammaisā!

1 komentārs:

Sandis teica...

dod sev 5 (vai ekrānam)