2008-09-13

Green grass of tunnel.

Varbūt izklausās baigi snobiski vai kā, bet man gribētos kādreiz uz koncertu aiziet tā pa šiko. Nu, sēdēt pie galdiņa, dzert tējiņu un klausīties, jo visa tā grūstīšanās un dīdīšanās man jau ir apnikusi. Okei, Muse gigā šādi darām es sevi nevarētu iedomāties, bet, ja atrastos biedri, kas ir ar mieru patērēties, es labprāt atļautos šādu vaļību Mum koncertā. Pirmkārt, jo tas tomēr ir tāds kārtīgs baudāmais koncerts (tāpat kā Sigur Ros), otrkārt, jo Sapņu Fabrikas tualetes un tās trepītes telpas stūrī nav pateicīgas sēdēšanai + apsargiem ir milzīgi iebildumi pret to, ka cilvēks ar muguras sāpēm arī tur apguļas. Been there, done that. Tas būtu tā forši, turklāt es to varētu uzskatīt kā nedaudz novēlotu dāvanu sev astoņpadsmitajā dzimšanas dienā.

Nav komentāru: