2008-09-18

We won't stop until somebody calls the cops.

Tētis dažreiz man pārmet, ka es esmu baigā materiāliste un daudz domāju par naudu, neslēpju to, ka labprāt pirktu visādus brendus un somiņas par tūkstošiem, ja man būtu iespēja, arī, domājot par to, kur nākotnē gribētu strādāt, mans galvenais arguments ir - lai tur daudz maksā (nu labi, nedaudz pārspīlēju), es daudz domāju par naudu, gribu naudu, mīlu luksusu, kura man nav, un tā tālāk. Bet, skatoties no otras puses, kad es redzu, piemēram, to klab.lv community'u, kur cilvēki liek savas drēbes un citus štruntus un cenšas par tām vēl iegūt latus un santīmus, mani pārņem neizpratne - kamōn, cilvēki, kas jūs esat kaut kādi Sīkstuļi, kas grib tikai saraust pēc iespējas vairāk kapeiku jebkādā veidā? Man tomēr imponē Antonija Kieža teorija (kas gan nav viņa, bet kādas viņa draudzenes, kuras vārdu es neatceros), kas saucas Give it away - ja kādam tas patīk, vienkārši atdod to. Un dziesma radās pēc tam!

Nav komentāru: