2008-10-07

Dzīve ir dāāārga.

AIR koncerta laikā ieminējos, ka šogad koncertbūšanām esmu iztērējusi ap 200Ls. Ieva gan pasteidzās pirmā, bet es esmu nolēmusi, ka arī man ir jāaprēķina precīzāka summa. Tātad: 1) Backstreet boys - 25Ls (un es nekaunos, jo bija smieklīgi ļoti); 2) Kiss - 25Ls (neaizgāju slinkuma dēļ); 3) Lenny Kravitz - 25Ls (neaizgāju slimošanas dēļ); 4) Positivus AB - 25Ls; 5) Prāta Vētra - 15Ls (neaizgāju, nesaprotu, nafig vispār pirku biļeti, man tak nepatīk PV); 6) Sigur Ros - 25Ls; 7) R.E.M. - 25Ls; 8) AIR - 20Ls; 9) Katie Melua - 18Ls; 10) Mum - 20Ls (vēl neiepirkta). Tātad kopējā summa sanāk 223Ls + vēl tiks nopirkta Depeche Mode biļete, kas būs 25Ls, tātad kopā būs ~248Ls, kas zina, varbūt vēl kāds brīnums izdomās atbraukt. Par šo summu es varētu iepirkt lidmašīnas biļeti+ viesnīcu kādām trim četrām dienām Berlīnē + vēl pāris reižu pierīties Burger King'ā. Agrāk bija tādi rakstiņi, kuros bija par to, cik naudas var ietaupīt, atmetot smēķēšanu, un ko par to var nopirkt. Es domāju, ka drīz uz biļetēm vajadzēs uzrakstus: "Koncertu apmeklēšana negatīvi ietekmē jūsu kartes bilanci." Kur tie laiki, kad tādus grandus kā Eltons Džons varēja skatīt vaigā par 15Ls...

3 komentāri:

Anonīms teica...

Nezinu, vai iemsela "neaizgāju slinkuma dēļ", Tev vajadzētu gausties par dārgo dzīvi ;)
Bet jāsaka, ka šogad arī ir sanācis būt uz vairākiem koncertiem, kā rezultātā summiņa salasās..

Anonīms teica...

Chemical Brothers visspilgtāk iespiedies atmiņā. Būtu gatava maksāt par viņiem dubultā, lai tik atbrauc vēlreiz.
Naudu garīgām vērtībām, kas iepriecina parasti neskaita. Lupatas un alkohols ir sū.s salīdzinājumā ar ceļojumiem un pasākumiem.

iev teica...

Manu summu tomēr var pārspēt :D
Es gribu DM biļeti pa 25 ne 30ls, bet baigā jau nozīmē ir 5 latiem uz kopējā fona.. :D