2008-10-05

Watch the stars.

Piedrāzt visas ūbernumurzīmes, kā "WTF", "Krutais", "Zakitis" un ko tur vēl. Es esmu lēta! Dodiet manai mašīnai, kuras vēl man nav, numura zīmi LB - 07. Un vēl man, lūdzu, vienu klubkrēslu pirmajā rindā Sapņu Fabrikā un Arēnā Rīga.

6 komentāri:

a teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
a teica...

Jū, piekrīt [[:

Anonīms teica...

Mūsu valstī nav pieejamas numura zīmes, kuru cipari sākas ar 0. Tāpat burtu sērijā netiek iekļauts I burts (kā dēļ man nācās atteikties no domas par AI sērijas numuru vai II11 kombināciju...).

Guna teica...

Bļēēēēēē, nu!

Anonīms teica...

kā tad nav I? pati savām acīm esmu redzējusi numurzīmi III.

bet, guna, irina prasa atpakaļ savu šeikerīīī, būsi rīgā kaut kad?

/dita

Guna teica...

Bet tā ir tā ūberzīme par tik tur tūkstošiem, nevis parastā, ko var dabūt, bišku piemaksājot.

A moš būsi Jelgavā kaut kad?
Es svētdien būšu, bet nu Arēnā.