2008-12-09

Yeah yeah yeahs.

Man jau liekas forši, ka cilvēki raksta: "Man patīk filosofija - Aristotelis, Dekards." Pat es, kas vēl skolas solu dīda, zinu, ka tagad pareizi ir filozofija un ka tāda Dekarda nav - ir tikai Dekarts, kurš ir, šķiet, racionālisma pamatlicējs. Vot, tāpēc arī nekļuva par Latvijas Princesi, ka šito nezināja!

4 komentāri:

Anonīms teica...

Mana literatūras skolotāja, ko es par stulbu noteikti nesauktu, visu laiku pastāv par to, ka latviešu valodā pareizi var lietot gan filosofija, gan filozofija. Hz.

Guna teica...

Manējā savukārt, ka "filosofija" ir novecojis, jāsaka esot "filozofija". Ej tu sazini.

Anonīms teica...

es jau izteicos - valodnieki piedāvā lietot abus variantus

Unknown teica...

Es arī atceros, ka man kādreiz skolā mācīja, ka var lietot abus variantus, man gan vienmēr tāpat labāk ir paticis ar 'z'. Bet es skolā gāju pirms... ai, daudziem gadiem jau, tā ka varbūt ir kas mainījies.