2009-01-14

These are the things that I want to remember.

"Un, ja vien literatūras teorija akceptētu šādu žanru, visprecīzākais būtu "paradoksi un ilūzijas", tāpēc ka maldi te ņems pārsvaru pār atziņām, galvenā varone šķietami aizbēgs no sabiedrības, lai sabiedrībai dotu iespējami lielāku labumu, trakie liksies prātīgāki par gudrajiem, vecs vīrs - jaunāks par jaunajiem, citiem vārdiem sakot, tā būs grāmata par cerībām un sakāvi, ciešanām un eiforiju - manu dieniņ! - par visu to pretrunu mudžekli, kuru tu, cienījamais, pazīsti tikpat labi kā es (un tamdēļ, lūdzams, netaisi tik izbrīnītu seju!), jo visu kopā to sauc par rakstnieka darbu." Lai arī kā man liktos, ka no latviešu gramatikas es kaut ko jēdzu, shēmu šādam teikumam uzzīmēt es nespēju. Pat neesmu pārliecināta, ka pieturzīmes salikusi esmu pareizi, nesaprotu, kur te ir virsteikumi un kur - palīgteikumi. Labi, ka šī nav klasiskā 12. klases viela.

Nav komentāru: