2009-02-03

Visādas mazas veiksmītes.

Kāpēc slimot 12 gadu vecumā bija daudz foršāk nekā slimot tagad, 18 gados? Tajos laikos es dīdījos pa gultu visu dienu, skatījos televizoru, mamma un tētis vakaros atnesa visādas sulas un augļus, un gardumus, apčubināja mani, es izmantoju iespēju vēl paslimot un pabūt mājās pat tad, kad jau biju itin vesela. Tagad es, slima būdama, eju uz skolu, jo negribu iekavēt ieskaites, nevienu īpaši neinteresē tas, ka esmu slima (izņemot māsu, kura atnesa man šokolādīti), īpašas attieksmes nav, televizoru es neskatos, vēl man pārmet, ka jaunajām kurpēm jau papēžus esmu sabojājusi. Vienīgais, kas palicis no tiem laikiem - nespēja aizmigt pa dienu. Slimošana šādā vecumā ir bezjēdzīga - sportot nevar, priecāties negribas, bet brīvu dienu jau var paņemt tāpat, tai nav nepieciešamas gripas pazīmes.

Nav komentāru: