2009-03-10

Es esmu neizlēmīgs cilvēks. Varbūt arī neesmu.

Man derdzas Prāta Vētra. Un vēl jo vairāk derdzas tas, ka viņi būs manā vasaras gaidītākajā pasākumā - Positivus AB! Kā arī noteikti saskries uz festivāliņu visi viņu fani. Nekas, būs man laiks sēdēt teltī ar baltvīna pudeli. Toties prieciņš par Moby, ko jau sen gribēju redzēt, The Ting Tings, kas ir ļoti catchy, un arī drusku par Pītu, jo mums taču toreiz bija biļetes.

6 komentāri:

iev teica...

Man tas pats par PV - cerēju, ka šie tur nebūs, bet prieks par Ting Tings un Dohertiju. :)

Anonīms teica...

stulbie prātvētras nīdēji |-(

Guna teica...

Ievai tak nejēgā patīk PV, bet ne jau Positivus'ā!

Anonīms teica...

ak jel, o mighty positivus...

Guna teica...

Ir jau ar.
Gribētu, lai U2 iesilda "Sestā jūdze"?

iev teica...

:DD