2009-03-01

Gonki.

Rādās, ka vienīgais, kas mūs vēl vieno, ir riebums pret neadekvātu ortogrāfiju/interpunkciju.

4 komentāri:

Anonīms teica...

tu tiešām tajā nespēj saskatīt kkādu savstarpēju papildināšanos/ bagātināšanos? :D
man ļoti patīk ditas sviests, jo tas ir ārpus manas ierastās zonas, tāpat kā tavi tucīši utml :D

Guna teica...

Man laikam patīk tikai mana komfortzona.

Anonīms teica...

takš beidz.
man par to aizu likās jau kādos iepriekšējos divos vakaros, kad bija vēl otra guna un laura, un jūs visas tērzējāt par spīdolu, t.i. nodirsāt cilvēkus, kurus es nepazīstu, un vēl 101 skolas vai jelgavas pīļu dīķa lietas. a tur man arī nebija ko teikt.
man arī patīk tava komfortzona, tā kā es iemācīšos dziedāt "no stress" un viss būs okido (muki puki).


un tagad lai tev iztek acis:
"wai newiens nezin vai kautkur nebūs kautkāds tuss dēļ manas wārdenes? es sēžu savā iztabā un man sākās pubertitāte."

/trekters

Guna teica...

Tā aiza laikam ir tāda normāla parādībiņa!

Es nēsmu stulba!