2009-03-27

Ten plus two.

Nav nekādas skaidrības joprojām, kur studēt.

Labi, filologus es esmu atmetusi (mani interesē komati, nevis hellēnisma perioda dzeja), RTU ar (jo to var apgūt arī Jelgavā + pārāk slinka esmu, lai braukātu). Paliek LU - biologi vai fizmati (pirmdien Ēnu dienā noskaidrosies, vai man būtu kaut mazākā cerība to pavilkt&vai interesanti), LLU - enerģētiķi vai mašīnu projektēšana&ražošana. It kā jau Jelgavā būtu ūberērti (kā arī brālis sola chillu kopā, haha), bet, no otras puses, man tik nenormāli vajag citu vidi, ka es kaut vai tādēļ vien varētu iet uz Rīgu.

Labi, ka vēl ir laiks. Vēl labāk būtu, ja es beidzot sāktu iespringt mācībās.

2 komentāri:

Anonīms teica...

Mās, arī tepat var uzražot citu vidi, ja vien gribas.
Un matemātikas un fizikas pieraksti tieši tādi kā man :D

Anonīms teica...

žēl, ka nav īpašās Silvijas valodas pareizības universitātes, tu būtu k;a radīta!!!
/laur