2009-05-17

Second fail.

Beidzot visi kopā kaut kur aizgājām. Muzeju nakts bija forša; pirmoreiz pabiju Dzelzceļa muzejā, pilī smuki dziedāja, savukārt Eliasa muzejā gudri spriedām par latviešu mākslinieku ietekmēšanos no dažādiem ūbermeistariem, hahh. Grāmatai "Krutās spriež par latviešu literatūru" noteikti sekos turpinājums "Krutās spriež par latviešu mākslu". 

+ šodien sapratu, cik ļoti man riebjas kukaiņi un tārpi. Māmiņa kaķim izvilka ērci, bet man jau 10h velk uz vemšanu un uzmetas zosāda, iedomājoties to skatu vien, turklāt visu laiku šķiet, ka kaut kas pa mani rāpo - šitā var sajukt prātā. 

3 komentāri:

Anonīms teica...

eu eu eu, tajā "krutās spriež par latviešu mākslu" es arī gribu piedalīties, hahah!

un kā sastāv ar bonīšvakaru vispār?

Guna teica...

Vienīgā iespēja - nākamās brīvdienas. Pēc tām es solos norakties grāmatu kaudzēs un nelīst ārā līdz 17. jūnijam!

Anonīms teica...

nu tad sāc jau griezt salātus, nākamnedēļ būšu klāt.

(šoreir parakstīšos lai tu nesaceries uz angliski runājošu bārbekjū princi)

dita.