2009-06-13

Not cool.

Tas nav godīgi, ka apmēram mana vecuma cilvēki mirst. 

9 komentāri:

Uldiņš teica...

Kādā vecumā tavuprāt būtu godīgi mirt?

Guna teica...

Tad,kad dzīve izdzīvota, nevis 20 gadu vecumā, kad viss vēl priekšā.

Uldiņš teica...

Tev tīk lemt, kad dzīve nodzīvota? Interesants viedoklis - kad dzīve nodzīvota. Kā to var zināt?

Guna teica...

Es domāju, ka cilvēks pats to jūt.
Labi, filozofiskās sarunas nav manā garā.

Uldiņš teica...

:D Cilvēks jūt, kad jāmirst! Man rīt jāmirst. :D
Neņem ļaunā.

Guna teica...

Ne jau to, ka jāmirst :D Bet to, ka dzīve nodzīvota!
Es neņemu, no stress.

Uldiņš teica...

Vai dzīve var būt nodzīvota? Vecs cilvēks arī grib dzīvot. Pretējā gadījumā visiem pensionāriem jāiet slīcināties, jo valsts no 1. jūlija grib samazināt pensionāru skaitu valstī neļaujot piepelnīties. Ja mirst jauns, tad skumji ir mums -- palicējiem. Ir tikai viens izskaidrojums nodzīvotai dzīvei - apnīk dzīvot!

Guna teica...

Tajā brīdī, kad vecs cilvēks vairs nespēj izdarīt to, ko spēja agrāk, kad nevar paiet, nomazgāties, kad saprāts viņu atstāj, dzīvot viņš negrib. Es zinu, tas ir pieredzēts. Un vecs cilvēks nāvi uztver daudz mierīgāk, kā arī pārējie to uztver saprotami.
Bet vispār ieraksts bija domāts par to, cik drausmīgi, ka jauni cilvēki mirst briesmīgu slimību dēļ.

Uldiņš teica...

Sapratu -- diskusiju beidzu.