2009-08-02

The sun will rise.

Pēc laivu brauciena es nedēļu neiziešu no mājas: sēdēšu istabā, skatīšos visu ko internetā un nūģošos. Kā man tā visa pietrūkst! Jo pēdējais mēnesis ir bijis pārpildīts ar visu ko: Saulkrasti, Amsterdama, Positivus, Engure, tūlīt Ignalina, kā arī viss briesmīgais universitātes mindfuck, jo vienas dienas laikā es pārmetos no LLU mehiem uz LU angļu filologiem (protams, kāds spiediens tika uz mani izdarīts!). Es nespēju dzīvot tik piepildītu dzīvi, man vajag daudz miera un atpūtas. Tikko gan atcerējos, ka pēc Ignalinas gribu izremontēt savu istabu, tātad mans plāns atliekas par vismaz nedēļu. Man riebjas šitā sajūta, ka ir jāsteidzas un jādara, āāāāāā, es pat nevaru normāli blogus palasīt, tā vien liekas, ka mani dzen uz priekšu, lai gan šis vakars ir manējais!

Septembrī sāksies cīnīšanās par neizrotēšanu no budžeta. Pārspēt 200 cilvēku nebūs viegli, jo eksāmens taču bija laimes spēle.

Nav komentāru: