2009-09-06

Study buddy.

Es nezinu, pa kuru laiku es mācīšos, jo drīz sāksies seriālu sezona! 

Tuesday, Sept. 8  90210 Melrose Place Wednesday, Sept. 9  America's Next Top Model Thursday, Sept. 10  The Vampire Diaries  Monday, Sept. 14  Gossip Girl  One Tree Hill Wednesday, Sept. 16  The Beautiful Life Monday, Sept. 21  Accidentally on Purpose  The Big Bang Theory  How I Met Your Mother Tuesday, Sept. 22  The Good Wife Wednesday, Sept. 23  Gary Unmarried Modern Family  Friday, Sept. 25  Dollhouse + vēl Greek, kā arī Top Chef un SYTYCD Canada, kuri jau ir sākušies, kā arī SYTYCD USA, kurš arī kaut kad drīz sāksies. Turklāt man gribas sākt skatīties arī Californication, Weeds un True Blood. Labi, ka man otrdienās lekcijas sākas tikai 18:15 un ceturtdienas ir brīvas! 

5 komentāri:

Dac' teica...

wooow, tu esi galīgi satrakojusies! TIIK daaaudz ;D Es no dažiem cenšos atteikties, jo saktos tikai ieraduma pēc un izskatās, ka pagaidām tie, kurus skatīšos ir 7.

Guna teica...

Nu šajā sezonā ir 6 jauni seriāli, kurus es gribu "pamēģināt", varbūt man nepatiks, tad neskatīšos, bet, jā, sanāk baigi daudz vienalga, ups!

Dac' teica...

Man no jaunajiem tikai Vampire Diaries un The Beautiful Life ieplānoti, bail daudz sākt skatīties - ka pārāk neiepatīkas un tad būtu žēl, ja vēlāk nepietiktu vairāk laika :/
Un True Blood es mēģināju vasarā paskatīties, likās interesanti un forši, bet man pārāk ļoti riebās galvenā aktrise, viņas akcents un zobi, nespēju skatīties :D

Guna teica...

Es domāju, ka True Blood, Californication un Weeds man nāksies atlikt uz kādu laiciņu (gribēju jau teikt - rudens brīvlaiku -, bet atcerējos, ka mums taču tāda nebūs :D), bet pārējos es gan jau paspēšu noskatīties, jo tāpat pavasarī daudzus skatījos, paralēli darot kaut ko citu. :)

iev teica...

Es iesaku Desperate Housewives :D