2009-09-21

That magic technique.

Es nespēju noticēt, ka ir pagājušas tikai divas nedēļas kopš studiju sākuma, jo liekas, ka mācos jau vairākus mēnešus. Apbrīnoju to, ka easy-peasy varu nosēdēt 1,5h no vietas, iztiekot bez murkšķēšanas un smiešanās (ja nu vienīgi drusciņ). Lekcijas tiešām ir aizraujošas, man patīk tas, ko es mācos, visi/-as pasniedzēji/-as lielākoties ir forši/-as, ar humora izjūtu, stāsta visko inčīgu. Protams, nekautrējas uzdot mājasdarbus, līdz ar to man grūtāk nākas izbrīvēt vietu seriāliņiem, bet pagaidām vēl neko neesmu iekavējusi ne vienā, ne otrā frontē. Drusku gan pietrūkst matemātikas un fizikas (vidusskolas), gribas parēķināt cilindru tilpumus un pretestības paralēlajā slēgumā, toties ir franču valoda, kurā nav jārunā angliski, wohoou! Žēl tikai, ka nebūs rudens brīvlaika.

1 komentārs:

Dac' teica...

un kurš vēl pirms kāda laika satraucās, ka nebūs forši uni? ;D

par seriāliņiem es gan nedaudz satraucos, jo rīt būtu jāskatās veseli 3,bet galīgi švaki ar laiku varētu būt.

skolas lietiņas man arī diezgan pietrūkst, bet vairāk tieši tas, ka varēja stundās gandrīz vienmēr runāt un darīt muļķības un mācīties ļoti nedaudz tikai (tad jau likās daudz, bet tagad saprotu, ka tas bija TIIIK smieklīgi maz ;D )