2009-09-09

Wake up!

Prieks un laime, ka rīt ir brīva diena, jo es jau esmu drusku nogurusi no tā, ka visu dienu jākomunicē tikai angļu valodā, haha. Piektdien pēc lekcijām iešu uz JR Blaumaņa ielā (sākumā laikam jāizprintē karte, topogrāfiskais idiotisms 4evaaah) pēc grrramatikas grāmatām, kā arī, ja paveiksies, atradīšu ceļu uz Robert's Books, jo, iespējams, tur varētu būt kaut kas noderīgs man. Dzimšanas dienā visiem prasīšu jebko, kas varētu noderēt angļu filoloģijas studentei, hahh, tikai ne tos kalendārus "Iemācies jaunu vārdu katru dienu!", lai gan, godīgi sakot, man pat tas noderētu, lai uzlabotu savu drausmīgi vienkāršoto rakstības stilu, jo es, protams, iečekoju savu blakussēdētāju esejas šodien, un tur mudžēja no tādiem vārdiem kā determination, versatile, approximate etc., bet manējā tām blakus izskatījās pēc piecgadīga bērna sacerējuma, hell yeah. + sucks tas, ka būs jāpaiet vismaz gadam, kamēr es kaut cik sadraudzēšos ar cilvēkiem, ja vien tas vispār kādreiz notiks, turklāt man ir smagas aizdomas, ka šīs nebūs nekādas kūku vakaru draudzības.

Nav komentāru: