2009-10-21

A curious case.

Tas, ka first impressions count, ir drusku bullshit (compund noun, lol), jo tās pasniedzējas, kas man sākumā nu ļoti patika, sāk patikt mazāk, bet tās, par kurām es neizteicos kā par lieliskākajiem cilvēkiem pasaulē, kļūst aizvien foršākas. Piemēram, man besī, ka visu laiku saka: "Let's not be Latvians for a while. Oh, that's so Latvian. Latvians this, Latvians that." Tāda sajūta, ka viss, kas ir latvieša garā, ir slikts. Un nevar saprast, vai par mums ņirgājas, vai mēs patīkam, vai vēl kas cits. Bet man arī ir bail būt drusku bitchy, jo es negribu, lai mani izgāž eksāmenā vai arī visu laiku ienīst. Skolā bija diezgan vienalga, cerams, vēlāk arī šeit tā būs, jo brīžiem jāpiespiežas, lai kaut ko ļaunu neizspļautu. 

Šodien slikta diena, vecāki piedāvāja to slīcināt alkoholā, hahhh - uzminēja manas domas.

Nav komentāru: