2009-11-16

Plosives and fricatives.

Kamēr vingroju, atcerējos vienu epizodi no bērnības. Bija laiki, kad žurnālam "Mana" komplektā reizēm nāca arī "Fanu grāmatiņas". Māsai bija tāda ar "Spice Girls", ko, protams, es drīkstēju apskatīties tikai īpašos gadījumos, kad man to parādīja. Tur bija jautājums par briesmīgāko atgadījumu spaiseņu dzīvē, un Baby Spice jeb Emma atbildēja, ka visnepatīkamākais gadījums bija tas, ka viņu kaut kad notrieca mašīna un ka "joprojām nesaprotu, kādēļ nespēju apstāties". Un, izejot no šī teikuma (stila kļūda, I know), man ilgus gadus bija teorija, ka šī dūdiņa, kad iet, vienkārši nevar apstāties, respektīvi, kādam - vai nu cilvēkam, vai nu kādam priekšmetam - ir viņa jāapstādina, bet, ja nav neviena, kas viņu apstādina, tad viņai nav citas izvēles, kā tikai IET visu laiku.

3 komentāri:

Dac' teica...

Tik ļoti lieliska teorija! ;DD

Tuz teica...

Mans brālis bija tās grāmatiņas ap 100 sakrājis, varbūt vairāk, varbūt mazāk, bet skapis bija piebāzts. Nav tik laba atmiņa, lai atcerētos, kas tur bija rakstīts, un nezinu kur palikušas tās grāmatiņas.. par tēmu, labs exercise - vienmēr staigāt, bet ja viņa apsēžas, kas notiek ar staigāšanas teoriju?

Guna teica...

Ja viņa apsēžas, tātad krēsls viņu ir apstādinājis, respektīvi, viņa iet, iet un ieskrien krēslā, un iekrīt tajā! Bet, kad pieceļas un sāk iet, atkal nevar apstāties!