2009-11-24

X-rated thoughts.

Šodien klīdu un maldījos pa Vecrīgas mazajām ieliņām tumsā un lietū ar izprintētu Google Maps karti, kura gan samirka un sadalījās. Apmaldījos miljons reižu, izgāju pa garākajiem ceļiem, bet beigās atradu visu, kas vajadzīgs. Protams, ieejot šķērsielā, pēc laika vairs nevarēju saprast, kā tikt atpakaļ (topogrāfiskais idiotisms for the win!), brīžiem es vairs nesapratu, kur esmu, bet pie sevis skandināju: "Galvenais - nepazūdi!" Vispār tas bija creepy but cool, it īpaši tad, kad es biju vienīgais cilvēks kādā ielā, man, protams, uzmācās domas par Omenu, vispār jutos kā filmā (ne Omenā), pētīju skatlogus (wow, Rīgā var dabūt visādas brendu lietas, es nemaz nezināju!) un izvairījos no peļķēm. Beigās pat tiku atpakaļ līdz stacijai un tālāk līdz unim. Success!

1 komentārs:

sidra teica...

kur tad tā vajadzēja nokļūt?