2009-12-12

Hard to live (leave).

Sucks tas, ka 'jaunībai' piederas brīvdienu vakaros iet ballēties un tā. Bet es negribu, negribu. Bet man taču ir jāiederas sabiedrībā (tas ir, jāatrod iemesls, lai nebūtu vislaik jābūt īmo garastāvoklī). Būtu man vīrs un bērni (labi, bērni var pagaidīt), es varētu attaisnoties, bet tagad nekā. Vīru atrast, neizejot no mājas, ir diezgan neiespējami. Nē, nu, teorētiski jau visu var izdarīt internetā, bet oho.lv laikam neiekļūs manā apmeklētāko lapu sarakstā.

2 komentāri:

Dac' teica...

haha, dvīne ;D
man tas pats. pat mamma sākusi regulāri prasīt, vai nav kāds pasākums, uz kuru gribu iet un tā. un brālis ballē jau otro dienu, kamēr es neatceros, kad pēdējo reizi būtu bijusi kādā īstā ballītē.
bet man patīk sēdēt mājās un skatīties daudz filmas un nekur neiet.

Anonīms teica...

heh, sēņu zupa. garšīga, paties.