2010-01-27

These things that I've done.

Medicīnas muzejs ir scary as shit! Atceros jau, ka bērnībā man tā viduslaiku ekspozīcija likās tāda traka, jo es to atceros joprojām, un agrāk man nebija problēmu skatīties uz visādām bailīgām lietām, bet šoreiz es nespēju, man uznāca panikas lēkme, kad bija tur jāiet iekšā, un es nemaz neskatījos apkārt, jo negribēju redzēt neko, bet tāpat netīšām mazliet redzēju! Brrr, bet tas ir tāds vientuļš muzejs, tur sēž zālēs tantītes vienas pašas, mēs bijām vienīgās apmeklētājas laikaposmā no 4 līdz 5, uz mums gaidīja, čīkst grīdas, viss ir vecs, kas liek pateikties par to, ka mums ir kaut cik attīstīta medicīna un tās lietas, nevis ar dakšiņām kasa smadzenes. Bet tas suns, kam piešuva otru suni, vispār ir wtf! Pinas Coladas gan mazliet līdzēja aizmirst šo traumējošo pieredzi (nākamreiz jāiet uz Dabas muzeju), un mums bija girl talk: neatceros, kad man pēdējoreiz bija girl talk.

1 komentārs:

manna teica...

DUDE!
FAK JĀ!
DABAS MUZEJS! 8D