2010-02-12

Nunc est bibendum.

Šodien bija pirmā latīņu valodas lekcija, tas bija galīgi forši. Es zināju mazliet, ka angļu valodai pamatā ir daudz latīņu valodas vārdu, bet ne jau nu TIK ļoti, reāli gandrīz visa sākums ir latīņu valoda! Vispār piektdienas laikam būs manas mīļākās mācību dienas, jo tad ir tikai divas lekcijas, no kurām nevienā nav jārunā angliski - franču valoda un latīņu valoda. Ne jau tā, ka man nepatiktu angļu valoda, lol, bet dažreiz mēdz būt par daudz, turklāt visi šajā semestrī liekas tik prasīgi. Protams, vēlāk es to novērtēšu droši vien, bet tikai tad, kad sesija būs galā, lol. Un vēl man nepatīk tas, ka mums ir diezgan fuj Erasmus piedāvājumi. Tikai viena UK universitāte, kas ir tik tālu no Londonas, nevienas universitātes Francijā, ko es ļoti gribēju, jo tādā veidā cerēju labāk iemācītīes francaise. Principā mums piedāvā Vāciju (em, nē?) un Zviedriju (es neprotu zviedriski, tur ir dārgi ļoti). Man gribas kaut kur aizbraukt, jo tad varbūt es beidzot kļūtu patstāvīgāka un tā, bet es gribu uz foršu vietu, kur nevar uzskriet virsū a) Leo, Mariusam un Dirsai; b) Tomijam, Annai Karinai un Anton.

Nav komentāru: