2010-04-21

I can do whatever I like.

Kā man ir izbesījusi šī mana fakin apzinība, kas attiecas uz lekciju apmeklēšanu! Šajā semestrī es esmu nobastojusi VIENU lekciju, un tas nu galīgi NAV normāli! Vidusskolā es varēju mierīgi neiet uz pusi no stundām, un nekādi sirdsapziņas pārmetumi mani nemocīja, nesatraucos par to, ka nokavēšu kaut ko svarīgu, bet šeit ir pavisam citādi! Man konstanti ir bail, ka tajā lekcijā, kuru es izlaidīšu, tiks pateikts viss svarīgākais, tādēļ es kā mazais ezis katru dienu braukāju un atsēžu, cenzdamās vēl arī kaut cik aktīvi piedalīties lietās. Bet tā taču neesmu es - man patīk slinkot un būt sociāli slinkai utt. Tādēļ, lai iespītētu sev pašai, es rītdien boikotēšu lingvistiku. Nav jau tā, ka lekcijas būtu galīgi neinteresantas un tā (lai gan lingvistikas tiešām ir visnotaļ nāvīgas), bet nav taču studentiski apmeklēt visu, kā arī pildīt mājasdaŗbus un sekmīgi nokārtot ieskaites!

1 komentārs:

Dac' teica...

haha, es tevi saprotu, apzinīgums var tiešām traucēt :D
šī visa mācību gada laikā esmu izlaidusi 1 angļu valodu un tās laikā es mājās vēmu, tā kā tā īsti nemaz neskaitās bastošana