2010-05-08

Over and over.

Jo vairāk es iepazīstu kaut kādus cilvēkus (tas ir, ne jau jaunus, bet tos, ko jau pazīstu), jo vairāk man besī tas, ka man par lietām ir nenormāli virspusējas zināšanas. Nu, piemēram, citi zina lietas par mūziku, citi zina lietas par filmām, citi saprot datorus, bet citi - grāmatas, vēl citi ir interneta pavēlnieki, taču es zinu no visa pa kaut kādam mazam niekam. Labākās filmas es neesmu redzējusi, labāko mūziku neesmu dzirdējusi, lasu es visādas samazgas un to-taču-ir-redzējuši-visi video es noskatos ar pāris gadu nokavēšanos! Bitīt matos! Ja es vismaz zinātu daudz, daudz par popkultūru, bet arī no tā es necik daudz nejēdzu, jo ar ONTD lasīšanu ir mazliet par maz. Es vienīgi mazliet zinu par matiem (acīmredzot neko daudz, jo manējie jau pēc reklāmmatiem neizskatās) un Latvijas sabiedrības krējumu (nokaunos), kaut gan vairs jau ne, jo 'Kas Jauns' cenšos vairs nepirkt.

1 komentārs:

Anonīms teica...

Pateicoties tādām domām iekritu pamatīgā depresijā ;D Nevajag filozofēt, vajag kaut ko darīt lietas labā!