2010-06-19

Comment tu vas?

Pēdējās divas nedēļas man bija satriecoša iespēja mazliet padzīvot vienai pašai (paldiespaldiespaldies), kas sakrita ar viena-pati-visu-nakti pirmajām reizēm.
Mazie secinājumiņi:
  1. izrādās, es neesmu absolūta biksēs čurātāja, jo tur man nebija nekādu baiļu palikt vienai pašai, savukārt mājās man uz otro stāvu tumsiņā kāpt augšā ir bail pat tad, kad visi ir uz vietas;
  2. cik gan forši bija nebraukt ar vilcienu katru dienu;
  3. tas viss iznāca diezgan sālīti un neveselīgi, jo es nespēju izvēlēties ēdienu, līdz ar to manā ēdienkartē ietilpa tādas lietas kā marinētas tīģergarneles (dārgi) un šokolāde (trekni);
  4. vannā iešana mani nesajūsmina, esmu pārāk no tās atradusi - ir karsti un garlaicīgi;
  5. bez interneta ir baigi garlaicīgi (un tā neesamība nenozīmē nepārtauktu gatavošanos trakajam eksāmenam);
  6. tumšie aizkari izglābj miegu;
  7. joprojām esmu baigi nekārtīga;
  8. EHR (kas tur bija uzkruķīts, līdz ar to es klausījos visu laiku) dziesmu piedāvājumu no galvas iemācījos 2 dienu laikā;
  9. vienbūšana tomēr ir mazliet garlaicīga, jo nav ar ko parunāt/pasmieties/pajokoties;
  10. man pietrūkst balkona mājās.

Nav komentāru: