2010-06-14

Over & over.

Ir tā, ka man ik pa laikam uznāk kaut kādi lietu darīšanas periodi, bet tas viss parasti beidzas, vēl īsti nesācies. Nu, piemēram: vienu brīdi es biju aptrakusi ar dabīgajām matu maskām. Tas ir, nevis veikala dabīgajām, bet gan tādām, ko pati varu sataisīt. Tad nu matos ķepināju gan olas, gan konjaku, gan banānus, gan avokado, gan pienu, gan eļļu, gan alu, gan raugu, respektīvi, visu iespējamo, ko bija iespējams sameklēt. Reizēm es pēc tam smaržoju pēc biskvīta/ izskatījos pēc speķagalvas/ nācās izgāzt nenormālu šampūna kaudzi, lai to visu izmazgātu, bet vēl lielāku balzama daudzumu, lai mati būtu mīksti un izķemmējami. Vēlāk gan man apnika ar šo visu ķēpāties, un šādas maskas matos lieku galīgi reti (piemēram, tagad, haha); tālāk sekoja laiks, kad es biju izdomājusi, ka visu kopjošo kosmētiku taisīšu pati (losjonus, tonikus, krēmus, sviestus, balzamus, etc.). Protams, pasūtīju veselu čupu dažādu eļļu, sviestu, emulgatoru, konservantu, kā arī daudz ēterisko eļļu. Loģiski, man vajadzēja visu to labāko, nevis kaut kādus x produktus. Kad visu šo saņēmu, prieciņš jau bija noplacis, turklāt ēt. eļļas nesmaržo pēc lieliskajiem sintētiskajiem aromātiem (lielākā daļa no tām smird, nevis smaržo). Rezultātā izgrūdu kaudzi naudas un sapratu, ka man labāk patīk visu pirkt veikalā, nevis pašai kaut ko ņemties un darīties; pēc tam sekoja gribu-iemācīties-krāsoties periods. Pasūtīju veselu čupu ar minerālo kosmētiku (Thank God, ka tikai sample size), kā arī visu citu nepieciešamo - tonālo, korektoru, tušu, otas un vēl gan jau lietas. Tam visam, protams, vajadzēja būt dabiskam. Uzkrāsojos pēc pilnas programmas es precīzi vienu reizi, un tas neizskatījās baigi lieliski, jo tonālais bija pleķains, sārtumu lietot es nemāku, skropstas man ir tizlas un vēl, un vēl. Tagad tas viss mētājas kaut kur, bet es joprojām staigāju au naturel; šobrīd esmu apņēmusies iemācīties lakot nagus, jo man vienmēr ir paticis, kā tas izskatās, tikai es nekad neesmu spējusi pull of that look, jo manas lakošanas prasmes līdzinās nullei. Tāpēc šodien iešu pirkt nagulaku (jo man tādas nav, lol) un vakarā centīšos iegūt kaut ko līdzīgu krāsainiem nagiem. We'll see.

Nav komentāru: