2010-08-20

It won't happen till the next time.

Šorīt bija totāls septembris. Es pamodos nosalušām pēdām, ārā bija spirgtums un viss smaržoja pēc septembra. Pēc tam, protams, gaiss iesila (kā jau septembrī tas notiek). Man īstenībā reāli nepatīk septembris, man tas liekas tāds nenormāli skumjš mēnesis, es nezinu, kāpēc. Nu, jo ir tas aukstumiņš no rīta, siltumiņš pa dienu, tāda vakara saule, bet tā nav tāda priecīga saule. Tā kā es esmu "wake me up when september ends" cilvēks.

Vēl man vajag arī beidzot aizkarus smukus, jo ar pagaidu aizkariem no Degām pa 1,50Ls es dzīvoju jau kādus 9 mēnešus, šķiet. Bet es nezinu, kur pārdod smukus aizkarus, kas arī neprasītu visus manus ietaupījumus (kuri gan nav nekādi dižie). 

Vēl līdz unim ir mazliet jāsakārto lietas un iPods. Paredzu lielu miera dziesmu pārsvaru.

Un es gribētu sākt rakstīt ēdienblogu. Nu, tādu, kas atspoguļotu manus centienus iemācīties gatavot. Varbūt šo es arī kaut kad izdarīšu, t.i., sākšu rakstīt, ne iemācīšos. Mani vispār iejūsmina kulinārijas blodziņi, turklāt tur ir tik skaistas bildes parasti, kas man vispār liekas absolūta maģija.

Ā, un darbu arī man vajadzētu, hahaha (lai gan es esmu tik ļoti nepārliecināta par savām spējām, ka nesaprotu to, kā citi cilvēki šajā vecumā var strādāt kaut kādu darbu, kas nav zemeņu lasīšana, bet jau ar kaut kādu profesiju saistīts, jo, manuprāt, es neko neprotu, nu, angliski). Īstenībā, ja es saņemtos un būtu kādam vajadzīga, es gribētu kādam bērnelim pamācīt angļu valodu. Protams, ne man metodikas, ne man pieredzes, bet es taču gāju pie privātskolotājas ~5 gadus, kaut ko no viņas metodēm varētu nospert. Tas gan būtu grūti, jo es baidos no cilvēkiem, bet būtu labs pārbaudījums man, vai es vispār kaut ko svešvalodiski protu.

Nav komentāru: