2010-08-07

Never judge a book by its movie.

Vispār vajadzētu sākt mazāk lasīt internetu un vairāk lasīt grāmatas. Un ne jau tās dāmu viendiennieces, ko humpalās par 50 santīmiem var nopirkt, bet kaut ko "nopietnu". Kādā 8. un 9. klasē, šķiet, es diezgan nopietni visu ko lasīju, bet pēdējos pāris gadus esmu baigi nobremzējusi. Nav jau tā, ka grāmatu neveru vaļā, bet lielākoties tās ir visādas ala Šopaholiķes un Krēslas, un Sekspilsētas. Turklāt viss angliski, kas nozīmē, ka mana latviešu valoda nebagātinās, turklāt es jūtos mazliet vainīga, ka esmu pametusi novārtā savu mīļo valodiņ'. Labi vien ir, ka vidusskolā lika visu ko lasīt (mazliet jau arī es čīkstēju, lai gan daudz kas man patika no piedāvātā). Jāpameklē mājās kāda klasika (un mēs jau par grāmatu trūkumu tiešām nevaram sūdzēties, lai gan Raiņa murgi manos plānos neietilpst) un jāsaņemas nolikt kompīti mazliet maliņā, lai drusciņ pabarotu savu prātu un dvēseli. Citādi es sāku kļūt par vikipēdiju slavenību ikdienas jautājumos, hahh.

Nav komentāru: