2010-08-16

Strawberry fields forever.

Pirmā vegsperimenta nedēļa ir noslēgusies. Jāsaka, diezgan veiksmīgi, izņemot divus slip'us: vienu pašā pirmajā vakarā, kad uz kuģa ēdām vakariņas un es paņēmu "Petit Four", kas iepriekšējā reizē bija marcipāns tumšajā šokolādē, bet šoreiz - kaut kāda šokolādes kūkciņa, kur pavisam noteikti bija sviests, taču būtu bijis nesmuki to neēst; otrs bija sauja čipsu, kuros, kā izrādījās, bija klāt sūkalu pulveris. Pārējais viss likās tīri vegāns. Tā kā dažas dieniņas biju Stokholmā, tur viss šķita easy, jo varēju pārtikt no sojas saldējuma un mango sorbeta (un Signe gatavoja vegānas vakariņas, beigās pārējiem pievienojot gaļu, kas bija ļoti mīļi). Bet tagad ir kārtīgi jāmācās gatavot visādu ēdienu. Man jau liekas, ka es gatavošanā ielieku visu sirdi un dvēseli, bet tas vēl neko nenozīmē, jo parasti man viss nesanāk. Nē, nu apēd jau cilvēki kaut kā lietas, bet tas tomēr nav TIK garšīgi, cik man gribētos. Turklāt man nav absolūti nekādas izdomas, bet arī blogos es nemāku neko atrast, jo tur ir daudz sastāvdaļu un darbību, bet tas viss mani mulsina. Var jau, protams, uzvārīt rīsus un pielikt tomātus klāt, bet man gribas tā smuki un forši, un garšīgi.

Un vēl man jākļūst viesmīlīgākai. Nu, kaut vai iedot dvieļus un lielos t-kreklus, pagatavot brokastis un uzklāt gultu. Tā vietā es vienkārši savus ciemiņus pametu likteņa varā un eju uz savu istabu gulēt. Tas nav tā ļoti jauki; centīšos šo lietiņu izmainīt.

Nav komentāru: