2011-06-29

The Earth could turn and crash, and burn.

Mans šīsvasaras mērķis ir sasniegt vidējo ātrumu 25 km/h, braucot ar riteni. Es zinu, ka tas nav baigi daudz, it īpaši tādēļ, ka es pa šosejām lielākoties dīdos, bet man personīgi tas būtu kaut neliels apliecinājums tam, ka mans nesportiskums vairs nav tik briesmīgs.
Pašlaik es svārstos starp 22-24 km/h atkarībā no dienas, garastāvokļa, laikapstākļiem, Mēness pozīcijas un citiem X. Kopš sāku ākstīties ar skriešanu, mana performance ciklēšanā ir gājusi uz leju, par ko es nudien neesmu sajūsmā.

Otrs mērķis ir pieveikt 100 km vairāk vai mazāk non-stop'ā. Pagaidām maksimālais ir bijis 60 km: Jelgava-Iecava-Jelgava, Iecavā paņemot ~10 min pauzīti, lai nopirktu ūdeni un mazliet atvēsinātos, bet pēc tam iekuļoties krusā, drausmīgā vējā un lietusgāzēs.

Jāpiemin, ka sāku braukt aprīlī no absolūtas nulles, un pirmajā izbraucienā nominu apmēram 3 km (!!!), kas man šķita gandrīz vai nāvīgi. Tagad pašai smiekli nāk par savu tizlumu.

4 komentāri:

versatile teica...

Oi, kā es Tevi saprotu!
Sāku braukt šogad pēc 10 gadus ilgas nekā nedarīšanas, ar 26km vēl martā pie +2 grādiem - likās, ka nomiršu apmēram 3 reizes tajā distancē.
Tagad jau progress gana labs, kad izbrauc ārā no Rīgas centra, tad ir pat vidējais virs 28 turēts līdz Vecāķiem pa pamatīgu lietu, bet pa pilsētu 22 ir normāli, īpaši ar kalnu velo un traktora riepām. Man gan mazliet citi mērķīši - meži. Pilnīgi cita slodze pa takām braukājot, īpaši, ja reljefs ir...

Guna teica...

Nu, tā mežu taciņu izbraukāšana man ir tāds sapnītis, bet tur vajag vēl mazliet uzkačāt kājas un sirdi, tad jau būs jāpamēģina.

Zane teica...

Tu esi mans varonis :) Es nevaru saņemties. Bija doma vismaz 1x nedēļā braukt ar riteni uz darbu, bet man gluži vienkārši ir bail braukt no no Pārdaugavas uz centru caur visu to satiksmi. Lai braukātu vakaros, nevaru tādu sakarīgu maršrutu iedomāties. Vārdu sakot, vienas vienīgas atrunas :)

Guna teica...

Ēriks taču skrien, tev jau maršruts gatavs! :)
Jā, saņemties ir nāvīgi grūti, es katru dienu cīnos ar slinkumu un atrunām, reizēm uzvaru, reizēm ne.