2011-06-07

King James couldn't spell.

Es zinu, ka šogad jau esmu daudz dabūjusi, līdz ar to gribēt vēl ir gandrīz vai nepieklājīgi, bet, kā saka, gribēt nav kaitīgi, un es gribu jaunu ritenīti (o, varbūt arī es Ziemassvētkos varētu aizsūtīt savu lūgumu uz 'Karsto vēstulīšu laiku', jo tur jau tagad cilvēki prasa visu ko kāpēc gan es nevarētu norādīt konkrētu riteņa modeli un tā?). Tam varbūt pat īsti nav pamatojuma (jo mans jau strādā, un tas, ka ātrumi pārslēdzas patvaļīgi vai, pa trepīti braucot, izkratās visi iekšējie orgāni, vai, pāri dzelzceļa sliedēm braucot, tas grab kā pajūgs, nav nekas liels, jo principā braukšanai netraucē), bet apetīte rodas ēdot. Un man acīmredzot pašai šķiet, ka es esmu tagad baigā braucēja, tāpēc man pienākas attiecīgs rumaks, hahh.
Un tas, ka man patīk smalkas lietiņas, nevienam nav noslēpums (vispār visi manā ģimenē ir tādi pieticīgi cilvēki, es vienīgā ar princešu asinīm laikam).

Nav komentāru: