2011-07-11

C'est dommage!

Man bija tāds viltīgs plāns (kā teica 'Melnajā čūskā' (labi, iespējams, tas tika iztulkots citādi)) rudenī pamācīties franču valodu tā vairāk, jo ar uni lekcijām nepietiek, ņemot vērā, ka jau 2 gadus mēs tur muļļājamies, bet neko īsti nejēdzam, taču es gribu spēt arī parunāt ar varžu rijējiem (tāpat kā ar šubu mīļotājiem, bet te laikam atliek vien biežāk skatīties Zvanij Uzhin). Biju domājusi par Francijas Kultūras centru, bet, kā rādās, tur māca pēc tās pašas grāmatas, kuru ņemam cauri mēs, tātad mācīties tur īsti jēgas nav, jo divreiz vienu un to pašu apgūt, turklāt par kārtīgu samaksu, es laikam nevēlos.
Tādēļ man ir radies viltīgais plāns nr.2 - lasīšu blogus franču valodā! Tas varētu būt neslikts veids, kā kaut mazliet paplašināt vārdu krājumu & pierast pie dažādām gramatiskajām konstrukcijām, kā arī labāk saprast laiku sistēmu. Redzēs, kā man ies. Varbūt apniks jau šodien.

Nav komentāru: