2011-07-17

No clue.

Vispār baidos, ka man nāksies doties melnajā pelņā pēc augstskolas pabeigšanas. Ņemot vērā manu ne pārāk pozitīvo attieksmi pret šo (liels paldies te Tvnet rakstiem, kas to galvenokārt ir izveidojuši), noteikti nostrādās Mērfija likums, un es pēc diviem gadiem strādāšu vistu pārstrādes fabrikā.
Tā jau pārvākties uz ārzemēm man nebūtu iebildumu (bet varbūt tomēr būtu, jo latviešu valoda taču ir mana lielā mīlestība), bet ne jau izmisuma dēļ. Turklāt drīzāk tad gribētu uz ziemeļvalstīm (nu, ja būtu jāstrādā smadzeņdarbs); ja man būtu plāns, varētu jau sākt kādu valodiņu mācīties, bet plāni taču nekad nestrādā.

6 komentāri:

KasparsM teica...

Plāni nestrādā, bet statistiski 50% iespējamība, ka pēc pāris gadiem tu tiešām būsi tur, ārzemēs, lai pelnītu lielo naudu.

Ja tas tevi baida, tad paskaties uz to no pozitīvās puses – tur tev patiks (nauda un tās tērēšanas iespējas). Varbūt pat tev patiks tur turpināt mācības (kad naudas pelnīšana būs apnikusi), un beigās būsi lepna un apmierināta ar vēl vienu grādu.

Guna teica...

Jā, bet, kaut kādā x pilsētelē pakojot zemenes, es ne pamācīties varēšu, ne 'lielo naudu' nopelnīt. Bet pamācīties ārzemēs gan es gribu, tam gan vēl ir mazliet laika, tad jāsāk nopietni domāt.

KasparsM teica...

Par kādu zemeņu pakošanu tu runā? Ar gandrīz perfektu angļu valodu un augstskolas diplomu kabatā? Tu taču saprotu, ka tie tvnet raksti pamatā ir par cilvēkiem, kas angliski var pateikt labi ja pāris vārdus. Iespējams, ka sākumā var nākties pastrādāt vienkāršākus darbus, bet tas tāpat ir skaidrs, ka sliktākajā gadījumā tu jau pēc mēneša izrīkosi tos zemeņu pakotājus, bet labākajā gadījumā sēdēsi kādā ofisā.

Guna teica...

Britānijā jau nevienam mana ciešamā angļu valoda nav vajadzīga (redz, ko man visvairāk vajag: pārliecību par sevi), tur taču ir vietējie, turklāt, ja tas ir mans vienīgais 'trumpis' (respektīvi, nav citas izglītības, tipa tur pīārs vai menedžments), tad baidos, ka šīs valodas zināšanas ne vien tur, bet arī šeit nozīmē gandrīz nulli. Labi, apklustu, šodien gribas žēloties vienkārši, jo joka pēc apskatījos kaut kādus darba piedāvājumus un sapratu, ka nekam nederu.

Drīkst jautāt: vai KasparsM ir tas pats cilvēks, kas reizēm slēpjas zem anno nīms?

anno nīms teica...

nav gan :) turklāt - es reti iesāku visus teikumus ar lielajiem burtiem. kaut kā pielipa tāda īpatnība (ne man vienam - iemesli gan varbūt atšķiras), jo Word-s teikuma sākumu "kapitalizēja" automātiski

KasparsM teica...

Anonīms es esmu tikai tad, ja ar vārda ierakstīšanu ir sanākusi kļūme. Bet pie pārliecības par sevi var sākt strādāt kaut vai tagad. Piemēram, par zemu nenovērtēt savas zināšanas.

Ir cilvēki, kas apguvuši angļu valodu Īrijā melnajos darbos, un lepni runā tajā, nenojaušot, ka viņi to tikai melnstrādnieka līmenī arī prot, tas ir, diezgan vulgārā līmenī. Ja būs jālasa kāds līgums, tad viņiem būs pagrūti to izprast. Nedrīkst par zemu novērtēt sistemātiski apgūtās zināšanas, jo tas ir daudz dziļāks pamats ilgtermiņā.

Bet ja ir labas valodas zināšanas, tad pati dzīve Anglijā vai kur citur un apkārtējo attieksme, kas labāk novērtēs tavas spējas, izārstēs pašapziņas kaiti.