2011-07-14

Tired of using technology.

iPad datoru tomēr aizstāt nespēj. 2 dienas nācās padzīvot bez sava laptopa, jo kārtējo reizi saplēsu lādētāja spraudni (un šoreiz legit nolauzu, pat kaut kāda gaismiņa tur parādījās tai brīdī) - kad portatīvo datoru ražotāji padomās par to, ka reti kurš tos tur kaut kur uz galda, bet lielākā daļa mētā pa gultu, līdz ar to tur vajag citu tehnoloģiju, jo šī nekam neder - 2,5 gadu laikā 4x labots). Seriālus skatījos uz mammas datora, kurā vairāk par vienu tabu atvērt nedrīkst, citādi viss nojūk, bet pārējos internetus darīju uz sava skārienjutīgā drauga (that's what she said).
Pietrūkst man Flash atbalsta, Cālī nevarēju normāli komentēt, haha, jo nedarbojās tādas opcijas kā citēt un iekopēt cita lietotāja vārdu, lai atbildētu, tastatūra salīdzinošai neērta ar to, ka nav 'parasto' garumzīmju (vismaz jaunā iOs izlabos to milzīgo klavu, sadalot to divās daļās), līdz ar to manos tekstos bija visnotaļ daudz ortogrāfijas kļūdu, nav opcijas 'open in a new tab' (varbūt ir, tikai es nemāku to izdarīt"), nevarēju rediģēt Word dokumentu (noteikti ir kāda aplikācija, kas to ļauj, bet es tak žmoga esmu, negribu par to maksāt), ko man tieši tajā brīdī vajadzēja. Tas laikam viss. Toties Angry Birds spēlēt var uz urrā, kā arī grāmatiņu palasīt!

Nav komentāru: