2011-08-04

The sun sets on the war.

Noteikti nostrādās visi Mērfija likumi, karmas un čakras, un mans vīrs būs gandrīz analfabēts (ja vispār būs).

Esmu jau ar' baigā preilene un gribu par daudz: pastiept vienas galotnes, nestiept citas, nelikt komatu aiz 'ar cieņu', likt savukārt ap divdabja teicieniem, nejaukt ka un kad, nebliezt ēēēēē katrā pauzītē utt., utt.
Protams, protams, kā man reiz vienā e-pasta vēstulē ziņoja (tas gan bija par angļu valodu), ka valoda ir līdzeklis, ne mērķis, tā kā stfu, bitch, bet ar Optima Līnija podu tīrītāju neviens savu toleti berzt negrib, bet studēt doktarantūrā psihaloģiju gan vēlas daudzi.

2 komentāri:

Anonīms teica...

Tas, kuram jāpabeidz doktarantūra, šobrīd ir lektors, bet 2013.gadā būs docents:)

Guna teica...

Man likās, ka propesors viņš būs 2013.? Ai, viss sajucis man jau :D