2011-10-05

-He's a re'tard. -A what? -A re'tard. -A 'retard.

Laikam nudien esmu atpalikusi no interneta, ja reiz nebiju redzējusi šo:

4 komentāri:

Anonīms teica...

Āāā franču akcents, runājot angliski, ir rēcīgākā būšana pasaulē. Nekad neesmu dzirdējusi viņus izrunājam h. Un visi tie eksampell, funnij, monej- ir vnk vareni. Vienam franču puisim te māsa draudzējas ar latvieti, kā tev liekas, kā viņš izrunā vārdu Gatis?
/Tas gan arī nozīmē, ka es apzinos, ka ar tās valodas izrunu varētu būt draņķīgāk pat par Ungāru man. Neplānoju apgūt.

Laur

Anonīms teica...

Vienam franču puisim te māsa draudzējas ar latvieti, kā tev liekas, kā viņš izrunā vārdu Gatis?
tā kā latvietis>viņš, tad gan jau, ka Gatis arī izrunā ;P

Guna teica...

Well spotted :D

Es nezinu, kā, varbūt kaut kā [Ga'tī]?
Franču akcents nudien ir sasodīti smieklīgs!

Anonīms teica...

viņš- franču puisis? :D
Drīzāk kā gtī.

Vēl man patīk ļoti čehu akcents, tiešām glīts. Vispār čehu valoda man liekas, ka ir glītākā slāvu valoda no visām.

Poļu gan ir kaut kāds jkšzžčņpjšts.

L.