2012-06-17

I speak because I can.

Īsti nevaru izlemt, vai ir vērts glabāt, piemēram, 9. klases bioloģijas pierakstu kladi.
Teorētiski tikai aizņem vietu, bet tur viss tik rūpīgi un smuki sarakstīts, ka žēl ārā lidināt.

Patiesībā skapī ir vesela čupa skolas laika pierakstu, kuri likās pārāk glīti un kārtīgi, lai nonāktu miskastē. Piemēram, matemātika (uz šo gan neattiecas glīti un kārtīgi; man nekad nebija zīmuļa un lineāla (un par to reiz man ieskaitē ielika 4, lai gan bija tikai viena kļūda; D, kurai nebija nevienas kļūdas, dabūja 5)); tagad šķiet, ka tur drīzāk atrodas ķīniešu alfabēts, ne vienādojumi, kurus man patika risināt uz ātrumu.

2 komentāri:

marshmallow teica...

man arī žēl mest ārā, pilnīgs stulbums, bet žēl

Guna teica...

Es tagad tā domāju, ka sūda matemātikas pierakstus esmu saglabājusi, bet, piemēram, visādus sacerējumus un citus rakstu darbus, ko būtu pat interesanti palasīt tagad un vēlāk, protams, vieglu roku semestra beigās ietūcīju melnā polietilēna maisā.