2012-08-30

Interesants tas projekts izdzivot.lv, bet nepatīk, ka uz jūtām spēlē (Tu padevies, jo tā Tev ir tikai spēle!), kā arī tas, ka ik dienas notiek kas neparedzēts.
Visvairāk gan izbesīja pusdienu izvēle - kompleksās par Ls 3 vai hamburgers par Ls 1.50. Kāpēc ne biezpiens un banāns par Ls 0.80, kas ir gan garšīgi, gan veselīgi?

Bet vainīgai man lika justies, līdz ar to mazliet naudiņas aizripinājās viņu virzienā arī no mana konta.

Runājot par pārtikas pakām kā tādām.
Reiz Maximā notika akcija, kuras ietvaros (un te mani vecāki sāk bļaut, ka izmantoju šo vārdu, jo tā esot stulbi teikt) bija iespējams pie ieejas paņemt (tas ir, tās dalīja apkrekloti jaunieši) papīra turzu un to piepildīt ar produktiem un nodot tiem pašiem jauniešiem, kuri tālāk tās nosūtītu trūcīgajām ģimenēm.
Viss ļoti jauki un skaisti, bet mans radītājs, gribēdams kā labāk, vēlējās iespiest naudiņu šo jauniešu rokās, lai viņi veiktu attiecīgo pienākumu, sak, tie, kas to organizē, taču labāk zina, ar ko piepildīt pakas, citādi vēl es te sapirkšu šokolādītes un biezpiena sieriņus, no kuriem jēga maza. Tomēr izrādījās, ka šādi palīdzēt ir neiespējami, katram ir jāiet un pēc saviem ieskatiem jāpiepilda paka. Bet, tā kā mēs ar iepirkumiem rokās jau stūrējām durvju virzienā, nācās vien papīrīšus locīt atpakaļ makā.
Tad nu, lūk, slinkie cilvēki priecātos arī par opciju Mēs visu izdarīsim Tavā vietā, tikai nodrošini līdzekļus! arī tajos brīžos, kad akcija nerisinās tikai tiešsaistē.

1 komentārs:

Anonīms teica...

bet man nebūtu jāmaksā studiju kredīts, taču aiziet pie ārsta nesanāk laika ziņā.

L.