2012-11-10

Vajag kaut kādu labāko latviešu dziesmu sarakstu sataisīt.
Un ne jau tur Manu Zelta Dziesmu ar Dzīvi kā košums, bet tādām, kas aš sāpīgi skaistas.

Nu, piemēram, šodien man skan:
1) Atdziedi, dvēsele (tas edišn no Dvīņi dzied, jo tas bija foken lieliski, piedod, Mirdza),
2) Es izjāju prūšu zemi (no Latviešu skaistāko dziesmu ripuļa),
3) Kur gaismeņa (no Latgales Oranžā kora),
4) Acis veras - aizveras (Iļģi, protams, ir uz goda, bet kaut kā vairāk pavilkos es uz kārtējo šova izpildījumu, tas ir, Ievas Kerēvicas un viņas Zaļā kora).

Meklēju izmisīgi, kur iegādāties skaistu Sasala jūrīna versiju, bet vienīgais variants, ko atrodu, ir Ance + koris, un tas man neiet pie sirds, tādēļ iztieku ar Baumaņu ģimenes dziedājumu jūtūbā.

2 komentāri:

Anonīms teica...

Cik savādi! Man tieši labāk patīk Mirdza, Ance un Iļģi.

L.
(un vēl man sāk likties, ka tev vajag drusku vairāk folkmūzikas dzirdēt, tā teikt, ne no šoviem. Uztaisīt listi? :D

Guna teica...

Jāā, sataisi man listi!